woensdag 25 november 2009

Update: Video solo

Hoi,

Ik heb eindelijk via Youtube iets kunnen laden. De hoge resolutie is nog steeds bezig, maar het is in ieder geval beter dan hetgeen er eerst hier op de site stond. Binnen een paar uur moet de kwaliteit verbetert zijn, want de video is live op Youtube, maar dat duurt meestal wel even met zo'n groot bestand.

Nu heb ik het helemaal gehad voor vandaag. Ik ben, denk ik, vandaag lichtelijk bevangen door een aanval van Meteorologie theorie. 140 pagina's lezen is geen pretje..........helemaal voor wat betreft meteo.

Groetjes en welterusten Rick

6 opmerkingen:

  1. Hallo boy,

    Zo nu hebben we het echt al voor de 2e keer gezien! Wat een happening! De 2e keer maar met extra boxen, maar het blijft voor ons als leken toch moeilijk om alles goed te kunnen volgen.
    Het ziet er allemaal professioneel uit. Ik zou zo bij je instappen voor een rondje "om de kerk."
    Mooie reportage door Maritha(denken we)
    Alleen hoe zit dat nou met het "voetje van de vloer?"

    Gefeliciteerd met deze mijlpaal jongen!

    Een trotse Ma&Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Ricky,

    Leuk om de stukkies van je te lezen en te weten dat het goed gaat.
    Gefeliciteerd Jochie!!!

    Je ouwe klega,
    Dik

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your my flyboy!!!!!!

    Helemaal super! Die grijns al van je gezicht af, of zit ie er nog ;-) ? Kan niet wachten tot ik mee kan vliegen!

    Dikke x Peet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Rick,

    Met verwondering en ontroering hebben we naar de video gekeken,het is toch een WONDER,dat je dit allemaal al kan!!SUPER,SUPER!!

    Gefeliciteerd,en.....................wanneer mag ik een x tje met je mee??

    Jongen, GENIET ervan,je mag TROTS zijn op je zelf,wij zijn dat op jou!!

    Een hele dikke knuff, Kees & Ans xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Topper,

    Van harte gefeliciteerd met het behalen van deze mijlpaal.
    Wat ons betreft kun je met de jaarwisseling zo even langs komen.
    Ruimte zat om te landen.
    Veel succes verder.

    Gr Johan en Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Groetjes van supertrotse buurtjes van nr 5!!!!

    BeantwoordenVerwijderen