vrijdag 20 november 2009

Pré-solo checkride gehaald!!!!!

Hoi allemaal,

Hier even een kort berichtje vanaf de andere kant van de grote plas. Ik ben zeer verheugd om mee te delen dat ik zojuist mijn checkride heb gehaald. Er waren een paar kleine puntjes, maar over het geheel genomen was het prima. In totaal duurde de vlucht 1,3 uur, maar ik was goed gaar toen in geland was. Het was echt even zweten en niet door de temperatuur :-)

Dus weer een horde genomen en nu op naar de echte SOLO!!!!

Als dat moment zover is laat ik het weten met foto's en video.

Zo, nu verder met het huiswerk voor morgen.

Groeten Rick

3 opmerkingen:

  1. Good morning,

    Goed gedaan jochie!

    M&P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Rick,

    SUPER GEDAAN!!TOPPIE!!We zijn TROTS op jou!!
    We nemen er een stukje eigen gebakken appeltaart op haha!!Dat was voor mij,net als voor jou,peentjes zweten,maar ik denk dat hij wel is gelukt!

    Ga zo door,je komt er wel!!

    Groetjes Kees & Ans xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He jongen!

    Ik heb me eigen al 100x voor genomen om eens te reageren maar de weekenden zijn de laatste tijd zo kort en vol dat het er gewoonweg niet van kwam maar ik ben nu sinds woensdagavond thuis omdat ik van de week OOK ziek was dus maken we van de nood maar een deugd hè!!

    Maar helemaal super joh,je doet t echt goed!!
    Ik sta er ook echt van te kijken hoe snel het allemaal gaat...
    De eerste stukjes op je blog had ik helemaal gemist en toen ik de 1e zag vloog je al...
    Ik dacht:die krijgt de 1e 3 maanden alleen maar theorie ofzo,maar niet dus...!!

    Je foto's van helloween had ik wel gezien...dat ga ik volgend jaar ook doen...!!!

    Ik zal van t weekend ook nog ff in de gaten houden of je op Skype zit,kunnen we ff kontacten..

    Iig suc6 verder,ga zo door en geniet er van!!

    Grtzz,

    Eik,Nancy en de rest..!

    BeantwoordenVerwijderen