woensdag 4 november 2009

Uitslag 2e toets PPL


Hoi,

Zo, ik ben net weer terug van school, waar we de 2e toets moesten maken als voorbereiding op het uiteindelijke FAA PPL examen.

Er zat deze keer geen stijgende lijn in, maar het is constant gebleven: 100%!!!

Ik ben dus weer een tevreden man. Maritha had ook 100% en Owen had 2 foutjes, maar niets om voor te schamen.

Zo, we hebben net het eten besteld. We , met z'n drieën, gaan voor de grootste pizza die je hier kunt krijgen: 28". Hij past schijnbaar maar net door de deur :-) Een of meerdere foto's volgen zeker nog.

Vanavond nog "even" de vlucht voor morgen voorbereiden en dan, denk ik, maar lekker de jacuzzi in en op tijd mijn bedje in.

Groetjes vanuit San Diego.

Rick

PS Ik heb net even het weer gekeken, maar Nederland is nu niet echt aangenaam :-) hahahaha

2 opmerkingen:

  1. Yeeaaahh! Goed gedaan!!! Ben trots op je :-). Maaruh, hoeveel dagen ga je van die pizza eten??

    Dikke xxxx PP

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer, dat er geen stijging in zat dit keer(little joke), maar........we zijn toch trots hoor!
    Alles is echt big in America, van zo'n pizza kun je gemakkelijk onderzetters maken, als je hem niet helemaal soldaat krijgt.
    Advies: Denken jullie wel aan het maximum vlieggewicht?

    Groeten, vanuit een erg vochtig, maar toch droog 't Harde,

    M&P

    BeantwoordenVerwijderen