zaterdag 13 maart 2010

Schooltesten

Hallo,

Zo, dit is mijn 3e berichtje voor vandaag, maar zeker niet de minst belangrijke.

Afgelopen week had ik mijn schooltesten, als voorbereiding voor de komende CAA-examens. Met de schooltesten sluit je de afgelopen ATPL theorieperiode af. De schooltesten zijn standaard moeilijker dan de testen voor de overheid. De eis van school is dat je minimaal 75% moet scoren om een schooltest te halen. En ik heb er hard voor moeten werken en soms niet helemaal overtuigd, maar toch de resultaten mogen er zijn:

  • Meteorologie: 94%
  • Principles of Flight: 90%
  • Aircraft Systems & Powerplants: 84%
  • Human Performance & Limitations: 89%
  • VFR communicatie: 100%
  • IFR communicatie: 89%

Al met al een goed resultaat en ik zie de CAA examen met vertrouwen tegemoet. Nu weer studeren en oefenen, terwijl jullie allemaal denken dat ik in mijn zwembroek aan de rand van het zwembad lig of in de jacuzzi zit..... :-)

Groeten Rick

3 opmerkingen:

  1. Hello boy,

    Congratulations with your splendid results!
    Zo dat is eruit!
    We hebben lang op deze update moeten wachten, maar dan hebben we ook wat! Erg veel info, leuk verwerkt! Net alles(tekst, foto's en films) gelezen en bekeken! Jullie vallen ook wel met je neus in de boter daar op KSEE. Geniet er maar van. Veel succes de komende week met je studie. En.....aftellen tot de komst van Petra. Wij wachten met spanning op Gijs!

    Ma&Pa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Rukkie,

    Weer gefeliciteerd met mooie resultaten!

    Veel plezier straks al pepe er is, en geniet ervan.

    Oh ja, gijsje komt natuurlijk naar ons :-)

    J en E

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat dacht ik toch maar ff van niet :-)Dan komt die arme Gijs nooit meer terug bij Pepe! En die week samen zal vast te snel voorbij gaan....

    kusjehoi

    BeantwoordenVerwijderen